Bukefalos 28 år!

Hjälp!! Jag kan inte filma med våran filmkamera!!

L

Lady Horse

Har en filmkamera av märket Canon, en DC 50, dvd video camcorder.

Mitt problem är, att när jag filmar, så fastnar filmen endast på dvd:n när den är i kameran. Tar jag ut den så är den tom, sätter jag i den i kameran igen så finns filmerna där.. Kopplar jag kameran till datorn, så visar datorn att kameran är tom.. :confused:

Vet någon hur jag ska göra?? Jag blir så frustrerad...

Snälla, var mina räddande änglar! Hjälp mig.. Pleeeeeeeeeeeease....
 
Sv: Hjälp!! Jag kan inte filma med våran filmkamera!!

Nu är min filmkamera en sony, men på den måste man formatera skivan, innan man tar ut den. Har du ingen användarmanual? Om du har det, leta efter formatering, så kanske du blir klokare.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 066
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 554
Senast: Milosari
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 131
IT & mobiler Jag har en Sony DCR-HC90e filmkamera och jag har inte längre installations cd till den... Finns det något vis i världen som jag kan...
Svar
3
· Visningar
1 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp