Oemotståndlig mat

Caoimhe

Trådstartare
Då Älva återigen reagerar på sin medicin så ska jag på veterinärs inrådan testa att ge henne ett tillskott som ska hjälpa magen att kanske tolerera medicinen igen. Men självklart finns det bara i pulverform... Så nu behöver jag era bästa tips på oemotståndlig kattmat som man kan blanda i detta pulver i! Alltså vill jag ha någon sorts blötmat som är så galet god att kisen kan tänkas strunta i att det är ett mysko pulver i.

Rått kött av alla dess slag är tyvärr inget alternativ då katten äter medicin som dämpar hennes immunförsvar.
 
Det går inte att blanda med kattgodis i flytande form? Tänker på de där rosa avlånga som innehåller godis i flytande form. Fast jag vet inte hur oemotståndlig den är.
 
Vilket pulver är det? Vår katt är helt tokig i Fortiflora. Kan hälla det som det är på en tallrik och hon slickar i sig allt. Har du testat vad hon tycker om pulvret?

Ping var väldigt misstänksam tills hon smakat en gång. Sen älskade hon det.
 
Vilket pulver är det? Vår katt är helt tokig i Fortiflora. Kan hälla det som det är på en tallrik och hon slickar i sig allt. Har du testat vad hon tycker om pulvret?

Ping var väldigt misstänksam tills hon smakat en gång. Sen älskade hon det.
Det heter Stomax. Jag har precis beställt det, så det kommer fram till helgen.

Vi har testat Fortiflora förut. Älva menade att alldeles duglig mat blev alldeles oduglig så fort Fortiflora blandades i. :meh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp