Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

H

honung_linda

Är det någon som har någon erfarenhet av det. Min häst sprakade sig på skenbenet bak så det blev en bula och det har inte gått bort (ca 1,5 månad) hon är inte öm eller halt men jag undrar om det kan skava på senan eller nåt?? :confused:

Min lilla kille har ett ganska stort överben på ena bakbenet som han fick när han var hingst :angel:

Men han har aldrig haft några men av det..
Du kanske ska låta en veterinär uttala sig om det för säkerhets skull, men min pålle har som sagt inga men av det.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6497 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Känns som att jag har startat tusen trådar om den häst skadan sen i höstas, men nu kör vi igen. Kort bakgrund: Hästen har ett aktivt...
Svar
17
· Visningar
1 115
Hästvård Hej! För fyra veckor sedan var vår ponny svullen på utsidan av skenbenet, höger fram, när vi tog in henne från hagen. Hon var inte halt...
Svar
7
· Visningar
476
Hästvård Någon som har erfarenhet av överben som ligger väldigt mycket mot/över griffelbenet? Hästen är inte halt eller öm och har heller inte...
Svar
5
· Visningar
408
Hästvård Börjar med att skriva att jag undanber påhopp, samt råd att åka till veterinär, för det kommer jag givetvis att göra. Detta är endast en...
Svar
12
· Visningar
859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Dräktiga ston 2020/2021

Omröstningar