Överdrag till kökssoffa

BuenoBull

Trådstartare
Vad kan man använda för tyg när man ska klä dynan till kökssoffan? Vill ju att det ska vara lite tåligare eftersom det säkert slits på det mycket.
Länka gärna till någon sida eller så som ni vet! :)
:bow:
 
Sv: Överdrag till kökssoffa

Det klassiska är väl att dra fast en trasmatta?! Annars går du in på en välsorterad tygaffär och kollar på grövre möbeltyger. Finns sånna med lite scotchguard-behandling som då står emot fläckar bättre.

De kan visa hur du lättast klär om också.
 
Sv: Överdrag till kökssoffa

Mina föräldrar tog och klädde om kökssoffan m jeanstyg. (tog gamla jeans-byxben och sydde ihop). Mkt tåligt
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
818
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 940
Senast: cirkus
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
464
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 216
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp