Överföring till Ipod?

C

Covetous

Ja, tyvärr har jag slarvat bort installeringsskivan till min ipod och kan nu inte överföra musik till den.

Jag har sladd till datan, men den får liksom "ingen kontakt". Är det på något vis möjligt att föra över filer trots att jag inte har programmet i datan?

När jag går in på "Den här datan" kommer ingenting upp..:crazy:
 
Sv: Överföring till Ipod?

iTunes går bra att ladda hem från internet! Man brukar väl inte ens få med någon installeringsskiva till dom..
 
Sv: Överföring till Ipod?

Inte?

För jag tänkte på att det fungerat innan, men när datorn krasha och alla program försvann fick den helt plötsligt ingen kontakt när jag satte i sladden..

Men tack så mycket. Ska prova det! :idea:
 
Sv: Överföring till Ipod?

Vilket är nu utforskaren? :o (jag är så himla okunnig på sånt här)
 
Sv: Överföring till Ipod?

Ja, alltså det händer ingenting "I den här datorn" när jag sätter i sladden.

Tror inte jag haft iTunes vad jag vet. Ska höra med min bror (som tyvärr är i lumpen nu så ja..) Men hur laddar man ner iTunes?
 
Sv: Överföring till Ipod?

Nu har jag laddat ner iTunes, men hur gör man sen?
Den verkar fortfarande inte fatta att ipoden är tillkopplad datan..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
488
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 819
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp