Övergångstäcke Tyfon highneck

Bison

Trådstartare
Någon som har det?
Låter som ett perfekt täcke till Lax, 100g foder, 1200 denier och bra pris.

Är ni nöjda? Hur är det i bogen?
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Nej, Börjes egna.
Såg nu att namnet var likt Shires
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Jag har ett annat Tyfontäcke (vintertäcket med hals) och det är jättebra. Tummen upp för deras täcken över lag! Har haft det på relativt tunna hästar.
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Tror det är ett sånt som jag har till min stora pålle. Han hade det med sig när jag köpte honom så jag är inte helt säker. Min häst är stor, har 165 cm i täcken, inte så grov och ingen grov hals. Täcket ligger jättebra på honom och jag tycker mycket om det! Och ibland har en del täcken en tendens till att glida bakåt på honom och det har detta täcket inte gjort.
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Någon som har det?
Låter som ett perfekt täcke till Lax, 100g foder, 1200 denier och bra pris.

Är ni nöjda? Hur är det i bogen?
Jag hade ett till min, toknöjd! Bra passform och alldeles lagom för milda vinterdagar här nere i söder.
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Helt oväsentligt, men..... Har du ny Pålle?? Kommer bara ihåg det tragiska med din ljuvliga irländare.....
 
Sv: Övergångstäcke Tyfon highneck

Jag är jättenöjd med mitt. Många täcken är stora i bogen på min men detta och ulltäcket från Börjes ligger jättebra på henne :-)
 

Liknande trådar

Utrustning Tänkte handla vintertäcke om jag hittar någon bra rabatt under Black Friday, men funderar lite mellan två tjocklekar och två storlekar...
2
Svar
29
· Visningar
2 589
Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Har en unghäst på 3år hemma. Våran första vinter närmar sig, hon är sedan innan van vid att alltid ha täcke på sig efter sept...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej. Jag har bara 100g och 350g utetäcke och vi ska ha ca -10 med massor av snö i helgen. Snön smälter på hästens rygg och vill då täcka...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Zevzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp