Överreagerar jag?

Sv: Överreagerar jag?

Så du menar att det är ett vanligt sätt för sambos att visa missnöje? Hur vet vi då att han inte bara är sur för att han får dammsuga för ofta?
Hade jag en sambo som straffade mig genom att vara mer trevlig mot andra än normalt (för att göra mig svartsjuk) skulle han vara singel väldigt snart.

Ok, då säger vi så här då:
Han dumpar henne för att hon har ett kontrollbehov och gör olaga intrång med hans dator. Hon dumpar han för att han är mer trevlig mot andra än mot henne. Mer rättvist än så här kan det ju inte bli :)
 
Sv: Överreagerar jag?

Mitt ex var likadan, alltid flörtig när han pratade med tjejer. Dock så hade han sagt hur läget var sen innan, att han var sån. Så jag såg det aldrig som något konstigt och jag tycker nog att du läser för mycket in i hans relationer. Han kanske är en sån som naturligt går bättre ihop med människor av det motsatta könet? Det vet jag många tjejer som är så iaf.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 853
Senast: Snowball
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 733
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp