Bukefalos 28 år!

Officiellt hundbad i Stockholm?

Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Ojojoj, Långholmen som redan är galet fullt med hundar... Men det är väl bra kanske!
 
Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Så fullt av hundar är det väl inte på Långholmen. Jag brukar knappt träffa på en kotte när jag promenerar på den sidan där man får ha hunden lös. Alla tycks uppehålla sig på den andra sidan av holmen. Eller så har jag bara haft tur! :)

Trevligt med ett officiellt bad där även hundar är tillåtna, även om det finns flera andra ställen i närheten där det går att bada med hund, t.ex. vid Rålambshovsparken och nedanför Wivalliusgatan nära Mariebergsparken. Däremot kollas ju inte vattenkvaliteten på de två senare ställena.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Freazer
·
Svar
34
· Visningar
1 496
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 131
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
815
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp