Ofungerande youtube

vindvissla

Trådstartare
Nån som har nån aning vad det kan vara. Min adobe flash player är up to date... Sidan kommer fram men aldrig själva filmen. För ett tag sen kom själv filmen upp men laddades inte. Innan dess har det alltid funkat...

Sv: Ofungerande youtube

Youtube kan bli överbelastat ibland och om man väntar en tio minuter en kvart och uppdaterar sidan så brukar det fungera igen.

Fast det har varit så i typ tre veckor. Kan det ha att göra med min uppkoppling?

Tycker det där låter konstigt :/ Har tyvärr inget bra svar såvida du inte lyckats blockera youtube på något lustigt sätt. Har du NoScript eller liknande? Vilken webläsar använder du dig av?

Tja explorer nånting... nä har inte NoScript så vitt jag vet. Ja konstigt tycker jag också att det är. Kan det ha att göra med viruset jag hade? Eller virusen kanske man ska säga :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 537
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka