Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att du har stora pudlar Lupin. Jag är lite svag för den där aprikosa sorten (eller gärna felfärgat flerfärgat cremiga för den delen).
Fina valpar!
Oh, är du sugen på storpudel? NiceDig skulle jag utan tvekan sälja valp till! Du är självskriven vännen.
![]()
Vit är valpen inte i alla fall![]()
Tack vännen =) Ja jag är sugen på en storpudel men jappisen hade nog inte blivit så glad, han är ganska svartsjuk och vill ha matte för sig själv hehe. Sen vet jag ju att du har en sund och bra avel med mycket fina hundar så det lockar ju ännu mer. Vore härligt om fler uppfödare är så noggranna som du är![]()
Om hon är creme ska hon väl reggas som det, annars tycker inte jag att det är särskilt seriöst gjort.
Creme är ingen godkänd färg. Det är komplicerat! Handlar inte så mycket om vad som är seriöst, men jag förstår vad du menar och hur det kan "se ut" utifrån. Färg är inte bara färg på en pudel, färgen kan ändra sig väldigt mycket och det är säkert för att man förr blandade hejvilt.