Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efteråt var de rätt så flåsiga och törstiga, hon höglöpte såklart när det var som allra varmast i somras.
![]()
Min tik är 57,5 cm hög och hanen är nästan 65 cm, så det lär inte bli några små storpudlar.
Hon är faktiskt riktigt vit-vit och brukar få komplimanger för sin fina färg. Och är dessutom friröntgad både fram o bak, UA på knäna, har gjort MH med mycket bra resultat o är skottfast o en mycket älskvärd, stabil, trygg o harmonisk vovve. Vaktar bra! Gjorde en mycket bra insats mot spökena på MHt, men är världens keligaste och dessutom öppen o tillgänlig mot utomstående. Hon väcker uppmärksamhet när vi är ute o går o det är alltid någon som vill klappa.
Bästa kommentaren var för några veckor sedan, en pappa som cyklade förbi med två mindre barn utbrister "ser ni ungar, ser ni vilken cool hund!" Han var helt exalterad.
Min tik är vit med silveranlag (vit mamma o silver pappa) och pappan till valparna är silver med anlag för vitt. Han har superfärg o temperament och båda två tränar tävlingslydnad. Min tjej lever för att träna! Hon går fot helt spontant, med mkt bra kontakt, även på promenaderna och råkar jag titta ner på henne o ler så blir hon överlycklig haha!
Wow!
Vilken underbar uppsyn. En så härlig bild.
Hade jag möjlighet skulle jag komma rusande och hämta en valp. Gillar de där föräldrarna.
Tanten - flatmänniska egentligen......
Vilken underbar hund, på alla tänkbara sätt!!! Ojojoj, du anar inte vad frestad man blir att försöka få tinga en... Ojojoj....
Fast just vikten är mycket svår att räkna på!