Ok...kort å fyrkantig fråga...!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Docka

Trådstartare
Men nu är det så att jag inte har någon egen TR...Så var kan man köpa det?:crazy: :D
I'm dying to have one!

/Maja

Sv: Ok...kort å fyrkantig fråga...!

Allra enklaste är att gå in på Svenska ridsportförbundets hemsida, leta upp webbshopen och beställa vilket/vilka TR du vill ha!

vänta till nästa år de kommer ett ny tryck så då slipper du alla lösblad med ändringar som skett efter 2003

kitty-cat skrev:
vänta till nästa år de kommer ett ny tryck så då slipper du alla lösblad med ändringar som skett efter 2003

Kommer alla i nytryck? Det har jag nog missat.. Nån som vet när på året de brukar komma?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta... 2
Svar
34
· Visningar
4 604
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit... 2
Svar
22
· Visningar
4 514
Senast: shia
·
Dressyr Klurar inte ut detta utifrån snabb koll i bett-bilagan till TR så kollar här. Som oerhört förändringsobenägen har jag ridit på likadant...
Svar
2
· Visningar
1 195
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka