OK. Regndans på fredag kl 20?

Här är det totalförbjud mot att använda eld pga torka, man får inte ens grilla hemma på sin egen veranda... :meh: Skulle behöva lite mer regn, någon som är med på en ny runda med dans?
 
Alltså jag har dansar regndansen varje kväll naken ute i trädgården sen 2 veckor tillbaks.
Hade vädergudarna varit närvarande så hade de nog öst på med snöstorm och minusgrader.

Här är det så äckligt torrt.
Vi vägrar vattna gräsmattan mm mm
Det enda vi vattnar, dock snålt är nyplanterade tujor och mitt lilla jordgubbsland
 
Här i norra Jämtland, har värmen och solen försvunnit men inget regn. Däremot blåser det rätt kraftigt så att det torkar lite extra...:crazy:
 
Jag vägrar att sätta min fot på ett gym när det är finväder och sommar. Så jag har inte gymmat på 2-3 veckor nu, endast cyklat och joggat. Skulle behöva lite styrketräning, men jag saknar inte gymmet. Så ja regnet får väl komma när det kommer... :p
 
Jag vägrar att sätta min fot på ett gym när det är finväder och sommar. Så jag har inte gymmat på 2-3 veckor nu, endast cyklat och joggat. Skulle behöva lite styrketräning, men jag saknar inte gymmet. Så ja regnet får väl komma när det kommer... :p
Det finns ju utegym. ;)
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
11 711
Senast: Snowball
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 830
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp