Olaglig hästtransport stoppades

Sv: Olaglig hästtransport stoppades

:crazy: Hur tänker de igentligen?
 
Sv: Olaglig hästtransport stoppades

Hur som helst är de inte stulna så lär de vara riktigt patrask/ slödder som handlar med hästar på det viset.
 
Sv: Olaglig hästtransport stoppades

Vad tänker folk med egentligen??
Och vilken normal människa köper sex ponnyer och stoppar in dem i en skåpbil???
 
Sv: Olaglig hästtransport stoppades

Jag vet precis vilken sort - tror ni att dom filurer som stoppades för några år sedan då blodet rann ur en transport på en färja har slutat handla med hästar.
Hästhandlarna (dom där som man tror är myter) finns fortfarande.
 
Sv: Olaglig hästtransport stoppades

Jag vet precis vilken sort - tror ni att dom filurer som stoppades för några år sedan då blodet rann ur en transport på en färja har slutat handla med hästar.
Hästhandlarna (dom där som man tror är myter) finns fortfarande.

Usch, vilket pack. Pm a gärna om någon vet vilka det är.
 
Sv: Olaglig hästtransport stoppades

Vilka idiotiska och okunniga människor då :crazy:

Extra smart är det ju att blanda ston, valacker och hingstar i en liten skåpbil. :smirk:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
908
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Polisen i Dalarna har under de senaste åren genomfört riktade kontroller mot hästtransporter ute på vägarna. Mer än varannan...
Svar
17
· Visningar
2 486
Senast: axel
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) En bil med hästtransport körde i diket utanför Åtorp på fredagen. Relaterat Klockan 15.16 fick polisen larm om bilen...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 800
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp