Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
var hittar man sådana i dagens läge? Dom var ju hur pop som helst när man va lite yngre, men nu fanken hittar man inte alls. Vill ha nån kvalitetsrock, inte börjes tack!
Vet någon som säljer dessa i Sverige (till Finland) eller direkt i Finland? Måste få en sådan här rock i passlig stl, har nog den gamla kvar men den är litet liten..
Just som stalljacka tror jag inte att den är så vanlig, den är ju lite krånglig att tvätta osv. Däremot har jag sett många som har den när de jagar eller bara ska se lite "country casual" ut
Titta i jaktbutiker, er motsvarighet till NK eller t.ex. barbours hemsida efter återförsäljare
Oljerockar tillverkas fortfarande av Barbour (www.barbour.com).
Där kan du hitta finska återförsäljare, eller hitta en postorderfirma i England som gladeligen skickar vartsomhelst inom EU.
Skola & Jobb
Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Juridik & Ekonomi Kort fråga.
Finns det någon nackdel med att fullfölja skilsmässa efter betänketidens slut, även om bodelningen inte är klar?
Jag tänker...