Om du skulle skriva en...

Svårt att veta. Kan vara en liten flicka på dagis som försöker gnaga sig ut under staketet oxå... eller kan det finnas fler varianter? En kaninflicka som vill komma ur sin bur? :D

Eller så är det den där mannen... Han som väntat länge i kvarteret där flickan brukade vara, studerat henne, lett mot henne när hon passerat på väg från lekparken och hem. Han hade alltid haft en påse med lösgodis i ena fickan och ett glittrigt rosa katthalsband i den andra. Alltid redo för att göra det som måste ske, det som var skrivet i stjärnorna och det var flickans eget fel. Det var hon som skulle få följa med honom, han hade sett det i hennes ögon och när hon sprang över gräset. Hon förtjänade det. För han visste att hon sprang så för att håna honom. Hon hade rört sig så lätt, men det var inte hennes tur att få göra det nu. Och när han såg henne ensam komma strosande började han att känna efter i sina fickor. Han backade sakta in bakom ett buskage och tog upp det ur fickan. Han lindade det mellan sina bägge händer, drog det hårt mellan dem. Ett rep...

:wtf: Jag gillar inte den där mannen!
 
När jag var ung funderade jag ofta på hur det skulle kännas att avsluta en annan människas liv. Nu kan jag tyvärr säga att jag tillhör den horribla skaran som vet. Det var inte alls som jag inbillat mig.

Jag vet, jag fuskade. Tre meningar :down:
 
När jag var ung funderade jag ofta på hur det skulle kännas att avsluta en annan människas liv. Nu kan jag tyvärr säga att jag tillhör den horribla skaran som vet. Det var inte alls som jag inbillat mig.

Jag vet, jag fuskade. Tre meningar :down:
Haha, jag klickade på en random tråd utan att kolla på trådens ämne. Sen läste jag början på ditt inlägg och tänkte: HERREGUD har hon mördat en människa ...
 
I just detta nu hade det varit;
Blod, blod överallt och inte en enda jävla tampong i sikte så långt ögat kunde nå

Imorgon hade det definitivt varit något annat, första meningen i boken borde antingen vara intresseväckande eller spegla bokens identitet/ rikta sig till målgruppen.

Men vart börjar egentligen en historia? där och då, här och nu eller hela tiden det är bara att pausa och hoppa på bergochdalbanan av historier
 
Mitt halvt självbiografiska försök.

Musiken dånade ur bilens förstärkare. Den letade sig in i hennes öron genom kudden hon trycke över huvudet så hårt att hon hade svårt att andas. Det här skulle bli en lång natt.
 
Jag hittade ett par till på min gamla dator. Enligt datumen på dokumenten så var jag 15 när jag skrev dessa, så fy skam kanske de inte är? :D (Och förlåt, jag fuskar igen. Jag tycker helt enkelt att det andra utdraget passar bättre i sin helhet.)

When the rumours concerning the young lady Ariana Freegard’s wellbeing started circulating in the small village of ---, it was with subdued voices.

---

There is this ability that seems to run in the blood of famous people, where they just happen to say the wittiest line of their lives the very moment before they die. These lines, those last words of their existence, have a great impact for generations to come – memorialized and recited decades after their deaths. This may be because of the complete irony of it. For example; Dominique Bouhours, the French grammarian, said “I’m about to – or I am going to – die; either expression is used.” Though I have to say I prefer Leonhard Euler’s simple “Ich sterbe”, translation I am dying, just because it’s goddamn genius to say such a thing and actually be correct. It just happens once, if you know what I mean.

Mine? Well, I can’t say I am very proud of them, and they certainly won’t make me famous. “Fuck off” might not be the most charming last words, but at least they came from the heart.
Oh. Blev sugen på att läsa den sista...
 
Om det absolut skulle vara nödvändigt att ha just en sån flott lastbil till hästarna så måste jag själv bo i den när hästarna inte är ute och flänger... synd bara att det inte finns någon bodel i den...

Nä, va trist början... nytt försök!
 
Ännu en natt utan sömn, hans ögon är som etsade på mina näthinnor, hans ögon bakom nylonstrumpan...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
332
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
952
Senast: starcraft
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
13 260
Senast: Lingon
·
Tjatter Håller på att svimma av min medicin flera gånger nu på morgonen skulle bara vilja skriva med någon är ensam hemma.
Svar
2
· Visningar
423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp