Om jag byter ras

Sv: Om jag byter ras

American%20Hairless%20Terrier.jpg

Enl google. Vissa likheter finns ju helt klart.

Ska Gnist skaffa nakenfis alltså?:eek::D

det verkar som så. de är ju så vackra!:love: har faktiskt funderat på att importera, men så är det ju det dära med ekonomin.. :mad:

lånar..

Ska du ha en sån får du klä på den en björnfäll så den inte fryser i Norrländskla ödeskogen :D

Tycker de verkar vara helt lämpliga hundar för mig. Nackdelen är ju då avsaknaden av päls. Det kan ju bli lite jobbigt här uppe på vintern :D

Nu är ju inte detta aktuellt i dagsläget och det kanske aldrig blir, men det jag läst om rasen tilltalar mig :cool:

Hoppas jag fortsatt kan skriva på hund nu då.

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 528
Senast: Ginne
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 001
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 110
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka