Bukefalos 28 år!

”Om jag gjort fel vill jag stå för det”

Sv: ”Om jag gjort fel vill jag stå för det”

Om det är så att hästen har sprungit in i ett rör som sticker ut dvs att något del av hagen eller vart röret nu hörde var trasigt tycker jag att det är rätt med skadestånd.

Kan hålla med om att är man tränare och har andras (värdefulla) hästar ska allting runtomkring vara i perfekt skick. Gäller iåfs även om man har mindre värdefulla hästar.

Men frågan är vart man ska dra gränsen. Om hästen skadar sig på en gren eller snubblar på en större sten, är det också oaktsamhet?:confused:
 
Sv: ”Om jag gjort fel vill jag stå för det”

Men frågan är vart man ska dra gränsen. Om hästen skadar sig på en gren eller snubblar på en större sten, är det också oaktsamhet?:confused:

nej det tycker jag inte...
sen kanske man får se vad det är för häst.. är det en som springer mycket i hagen.. då kanske den ska gå i mindre kuperad hage....


men att det brister vi staketen tycker jag är dåligt.. det ska kollas varje dag innan man släpper ut...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 824
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 758
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 844
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 390
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp