Sämsta nånsin

Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan inte få ut det till NÅN 😭 Utan dom som jag trodde att jag kunde det kan jag INTE det heltplötsligt för att jag gör BARA fel och jag orkar inte.
Och jag VILL förklara allt till nån men jag KAN INTE. INGEN fattar men om jag säger det så säger andra att dom visst fattar fast dom uppen bart INTE gör det.
Så jag har fått skit för att jag är o trevlig och sur och att jag har massa krav och att jag har en dålig atti tyd och massa sånt. Och att jag an klagar andra för saker som jag INTE GÖR! Men om jag försöker att förklara att dom inte fattar vad jag menar så säger dom att dom visst gör det. Men det gör dom ju INTE för då skulle dom inte på stå att jag an klagar dom för saker som jag INTE gör utan detenda som jag har gjort är att jag har försökt att förklara hur JAG känner.
Och jag har försökt att förklara att det INTE är kritik att jag fattar varför dom kanske gör nånting eller inte. Men att det bara är jobbigt FÖRMIG ändå och jag bara be höver få ut hur JAG känner. Och det är inte att an klaga andra eller? Men enligt dom så är det det?
Och ja somsagt NÅN på står att jag är massa saker och har nån atti tyd som jag INTE HAR. Och ingen säger vem som på står det så det kanske är mamma som bara hittar på det eller det kanske är nån som jag trodde att jag kunde lita på som jag räknade som en av mina närmaste vänner. Men jag kan inte lita på NÅN för INGEN vill be rätta vem som på står det men jag får skit för nånting som inte ens är sant. Och domenda som KAN ha på stått massa lögner är mamma eller nån av dom som jag trodde var mina närmaste vänner.
Och jag har försökt att förklara hur många gånger somhelst att det inte känns som att dom fattar MIG men dom på står att dom visst gör det och verkar bli sura för att jag inte känner så. Men om dom fattade vad jag menar och hur jag känner så varför på står nån massa som inte är sant om mig då och hur jag är? Som inte stämmer?
Jag bara orkar inte jag har INGEN kvar som jag kan prata med INGEN. För pappa kommer väl be rätta allt till mamma så det går inte. Och jag kan inte lita på nån av dom som jag trodde att jag kunde det och dom fattar inte o avsett hurmycket jag försöker förklara och dom verkar bli sura för att jag säger det men dom GÖR ju inte det.
Jag vet inte vad jag ska göra och jag står inte ut 😭😭😭
 

Kram :heart
Kommunikation kan ju vara väldigt svårt ibland. Hoppas din kontaktperson kan hjälpa till att reda ut det hela imorgon. Du ÄR ju en väldigt snäll och omtänksam person som vill andra väl hela tiden, så om någon uppfattat att du varit elak mot den går det säkert att lösa det missförståndet. Jag tror det kommer ordna sig. :heart
Tack men det känns verkligen inte som att det går att lösa nånting denhär gången 🙁💔
 
Det känns som att jag har blivit kniv hugge. En miljon gånger i ryggen och magen och i hjärtat och halseb och överallt. Och att iprincip alla skm jag TRODDE att jag kunde lita på står runt mig och alls hpllef i blodiga knivar och alla säger Det var inte jag! Men NÅN var det ju men alla säger att det inte var NÅN. Och detenda dom gör är att dom säger Det var inte jag! Och klagar på att jag ut trycker mig fel och att ALLT jag gör är fel sam tidigt sp säger dom att dom inte tycker att jag gör allt fel men dom bara klagar. Ich ingen verkar bry sig att jag är kniv huggen en miljon gånger och stt jag inte kan andas utan detenda viktiga är att på peka allt hur jag ut trycker mig fel och att jag inte får säga det.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 735
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 443
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 262
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp