Bukefalos 28 år!

Om ni far valja EN sak att gora

Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Roligt att vi tolkade frågan på samma sätt, samt hade samma svar... :p
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Kladdkaka! Det har jag iaf inte misslyckats med hittills ;).

Edit: eller missuppfattade jag frågan? Handlar det om vad vi helst vill uppnå? I så fall måste jag klura lite till...

Man uppnår väl något om man aldrig misslyckas med kladdkaka :D

Och att ha planer som att bli smal, rik eller liknande är ju också något man vill göra och vara bergis på att man inte KAN misslyckas med att göra det som krävs för att uppnå sitt mål. Aldrig misslyckas med en investering, aldrig misslyckas med att trilla tillbaka i dåliga vanor osv.

Så jag ändrar mitt val - jag vill aldrig mer misslyckas med att ha disciplin på mig själv! :idea: Då kan jag både gå ner i vikt, sluta röka, skaffa körkort och rensa ur mitt hem via en och samma önskning. Fan vad smart jag är :p
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Velar mellan två alternativ:
1) "karriären", dvs. att ta min examen om ett år, och därefter få drömjobbet och så klättra lagom högt på karriärstegen och vara bra på mitt yrke.
2) att sätta igång min häst så vi kommer tillbaka till full kondition och kan utvecklas vidare (Vet dock inte om nr 2 är för "abstrakt" eftersom t.ex. inte TinyWiny fick välja att bli frisk, och här handlar det lite om att hästen till och från är knackig pga. olika saker)


(Sambon funderade någon minut och svarade sen: "Maräng! Eller kanske.. sufflé! Vet du hur svårt det är att göra perfekta maränger?!" :D )
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Vet inte om det blir en sak att "göra", men rent egoistiskt så önskar jag en harmonisk balans i livet där jag mår bra och lever enkelt och lätt och med ett uns av lyx i vardagen så dagarna blir fina, vackra och minnesvärda (vilket även påverkar hela omgivningen tillbaka med vänner, natur, att kunna ge energi, hjälp, stöttning åt andra mm)..
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Spontant lutar jag åt något i stil med makarontantens beskrivning. Men jag landar nog ändå i att hitta ett generellt botemedel mot cancer.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Det är svårt att beskriva det som en sak att göra, men jag skulle vilja lyckas med att bilda familj med sambon (dvs skaffa barn) och sen leva lycklig med honom och barnen resten av mitt liv.

Edit: läste nu mera vad som egentligen menades och då skulle jag vilja

Finna ro för min kropp, lära mig vad jag orkar och klara av och acceptera det och inte göra för mycket saker hela tiden.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Mat Jag har hyfsat klart for mig vad jag tankt ha pa julbordet nu har jag lovat att "Visa hur vi gor i Sverige" till Svensk-attlingar som...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 882
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
840
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ HUR far man mandelflarn som ar harda och sproda och inte mjuka? Jag foljer Svenska recept slaviskt, kopte en flaska ljus sirap for...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 365
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp