Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Snyggt! :)
Och praktiskt!
Men jag skulle nog ändå vara lite försiktig med att ha IKEA-grejer i badrummet. Inte ens deras badrumsinredningar brukar vara särskilt anpassade för fuktiga miljöer.:eek:
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Vad bra det blev, mycket snyggare!

TS: Bra idé! Undrar om det går in en bokhylla i badrummet i nya lägenheten. Och om sakerna som står i den nu går in i den andra bokhyllan. Hmm...
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Vad avis jag blir på såna där badrum,en bokhylla skulle jag nog få in i mitt badrum..då som takdekoration..inte ståendes på golvet! Man backar in och går ut om man är tjej..
Är man kille,då går man in och backar ut..

Toaletterna jag städar på äldreboendet jag jobbar på,dom är ca 12kvm..VILL HA!
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Tassen från Kivinas nick;

Eftersom badrummet är så stort och vi aldrig har dörren stängd (förutom när vi faktiskt använder badrummet) så blir det aldrig fuktigt där inne. I julas hade jag tavlor gjorda av julklappspapper och inte ens när jag hade nyduschat blev det så fuktigt att pappret ens blev lite lätt buckligt. :p
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Exakt. Det är ju verkligen slöseri att inte ha ett stort badkar om man nu har utrymmet...

Mitt favoritbadrum besökte jag f.ö på ett B&B i Skottland. Troligen var det ett sovrum man byggt om (Vill inte veta hur väl det egentligen tålde väta men det var i vilket fall heltäckningsmatta. Britter och våtutrymmen...). Eftersom man inte hade några grannar så kunde man ha helt strunta i ev. insyn (Dvs stora, fina fönster). Mitt i rummet fanns ett ett gigantisk badkar med lejontassar. Hann tyvärr ej bada men blotta tanken att ligga där med en god bok, en rökig whisky och bra utsikt över havet... :love:
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Åh, såna hyllor var det inte igår man såg! :D

Nej, det var ju inte det!!:D Det knäppa är ju att jag har sett dem jämt i hela mitt liv, men inte kommit på hur perfekta de är för mig förrän nu!!:p Så snilleblixtarna kommer när det är meningen helt enkelt!!:D
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Ge mig ert stora härliga badrum! :D

Och jag tycker mitt är stort jämfört med alla hus jag bott i.
Men skulle aldrig få plats med en så stor hylla! :o
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Exakt. Det är ju verkligen slöseri att inte ha ett stort badkar om man nu har utrymmet...

Mitt favoritbadrum besökte jag f.ö på ett B&B i Skottland. Troligen var det ett sovrum man byggt om (Vill inte veta hur väl det egentligen tålde väta men det var i vilket fall heltäckningsmatta. Britter och våtutrymmen...). Eftersom man inte hade några grannar så kunde man ha helt strunta i ev. insyn (Dvs stora, fina fönster). Mitt i rummet fanns ett ett gigantisk badkar med lejontassar. Hann tyvärr ej bada men blotta tanken att ligga där med en god bok, en rökig whisky och bra utsikt över havet... :love:

Om det nu vore så väl att man kunde ligga i badet ett längre tag; ligger jag i ett bad i en halvtimme så kommer torreksemen som på beställning. Min hud klarar helt enkelt inte sånt. :( Så jag har inte direkt ansträngt mig för att skaffa badkar.
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

*kl*

Tips till alla er som har litet badrum men mycket småpryttlar: Släng in en Benno CD-pelare, tar knappt upp nån golvyta alls, men man får plats med en massa småjunk som mest skräpar annars. Min har stått i badrummet i nästan fyra år, och verkar inte må dåligt av fukten. (Vad som syns i alla fall. :p)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 396
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Jag är så så trött. Varje dag med min 8 åring är en kamp och har varit för jämnan känns det som. Varje samtal består till 90% av att få...
Svar
18
· Visningar
3 564
Senast: Diana
·
Fritid Nu ska vi snart ta tag i vårat ena badrum och jag känner att lite renoveringstips är på sin plats. Just nu ser det ut så här...
Svar
0
· Visningar
1 278
Senast: MM
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp