Omega3, glukosamin, kalk...

Ja, jag läste om några finska tester på D-vitamin, och som sedan blivit motbevisade(?), jag kände mig ärligt talat inte klokare av det. :o

Enda problemet med D-vitamin är väl att många tillverkare har väldigt ojämn kvalitet och du då inte vet vilken dos du tar? Jag hade inte köpt från en tillverkare som låg långt ifrån den angivna mängden, även om de kan visa andra tester där det stämmer. De kan mycket väl köpa från flera olika håll, eller ha dålig kvalitetsuppföljning.

Räkna dospris är mer eller mindre omöjligt. Jag har släppt det, och nöjer mig med ett överslag. Det skulle ta för mycket tid att optimera.

Räkna dospris är mer eller mindre omöjligt. Jag har släppt det, och nöjer mig med ett överslag. Det skulle ta för mycket tid att optimera.

Det är bara det att det känns som den lilla kant jag skulle kunna ha en åtminstone teoretisk chans att ha koll. Det andra känns helt oöverstigligt (kemi var mitt sämsta ämne i skolan och det har inte blivit bättre därefter :o), dospriset "bara" väldigt jobbigt. Och så länge jag kämpar med det så slipper jag ju höja blicken och inse hur lite jag fattar av de viktiga bitarna... :banghead:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 273
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 140
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka