Det är som sagt en fundering såhär på helgen när veterinären inte jobbar. Som jag skrivit flera gånger kommer jag kontakta veterinär så fort de har öppet igen.

Nu har du kanske ringt din veterinär, men är hon försäkrad finns alltid FirstVet gratis även på helgerna både telefon och videosamtal. De har dessutom hjälpt mig en hel del för att komma vidare så jag kan diskutera behandlingar med min vanliga vet.

Nu har du kanske ringt din veterinär, men är hon försäkrad finns alltid FirstVet gratis även på helgerna både telefon och videosamtal. De har dessutom hjälpt mig en hel del för att komma vidare så jag kan diskutera behandlingar med min vanliga vet.

Jättebra tips, tack! Ska testa det nästa gång :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 473
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 384
Senast: Edla
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 863
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår