Bukefalos 25 år!

Omöjligt att hitta medryttarhäst i Stockholm!

Absolut, men hur rimligt är det att man lär känna en funktionär när man åker på tävling? Det måste ju vara extremt sällsynt. På tävling är man ju i regel upptagen med tävlandet som ryttare, och funktionärerna är upptagna med sina sysslor. Jag har aldrig varit med om att ryttare och funktionärer hinner bli bekanta på en tävling, det måste vara väldigt ovanligt. Om det ens nånsin händer? Känner du till någon som hittade en medryttare bland funktionärerna när de åkte och tävlade?

Det kan ju vara andra funktionärer som inte är ridskoleryttare utan har eller känner någon som har egen häst.

Liknande trådar

Hästmänniskan För ungefär ett tag sen tog jag upp ridningen efter ett uppehåll på ca 6 år, och går på ridskola en gång i veckan. Jag har väl alltid...
Svar
5
· Visningar
653
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 417
  • Omröstning
Gnägg Hej alla underbara hästmänniskor! Jag är vuxen nybörjare och vill så gärna ha alla era tips och erfarenheter! Snälla, dela allt med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 419
Ekonomi&Juridik Min kompis har ägt sin häst i 7 år. En hopphäst, halvblod. Hon tröttnade på ridningen och lånade ut henne på foder till en yngre tjej...
2
Svar
21
· Visningar
2 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Minnesträning
  • Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?

Hund, Katt, Andra Djur