Onödig medicinering.

J

Jaba

jag kanske får bättre svar här.

Om en häst medicinerats i onödan pga analysföretagets miss (ej vet.) vart kan jag vända mej för att förhoppningsvis få analysföretaget att stå för den dyra notan?

Analysföretaget har för övrigt delgivit att dom missat men vill inte stå för våran onödiga räkning.

Sv: Onödig medicinering.

Skriv till dem, och kräv svar skriftligt med motiv till svaret de avger.

När du väl får deras skriftliga motivering, kan du höra med jurist om det lönar sig att gå vidare med ärendet.

Sv: Onödig medicinering.

då ska jag sätta mej ner och printa ner ett sanningens ord.

Det blev ingen liten historia heller då det blev dubbla jourtider och plasma via dropp helt i onödan.:devil:

Tack för hjälpen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 573
Senast: Lavinia
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 971
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 067
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka