Bukefalos 28 år!

Onödiga prylar

Sv: Onödiga prylar

Du är i sanning klok som en bok.
 
Sv: Onödiga prylar

Jag menar det! Och jag är emot allt resursslöseri så jag vill gärna ha mångsidiga grejer:)
 
Sv: Onödiga prylar

Jag kan absolut se dig med den där; avslappnat flanerar du på stan. En kvinna som vet sitt värde. Och sina BH:ars värde. En kvinna med en blick och en väska som säger "inte en chans att min leopard-bh skulle ligga i nåt annat än en bh-formad väska".
 
Sv: Onödiga prylar

Usch, du låter som nån vidrig tv-reklam från Din Sko, typ "Alla som tittar på mig ska veta att jag är unik... Confidence bla bla":yuck:

Fast visst, man blir nog mer unik med behåväska än i skor från Din Sko...:D
 
Sv: Onödiga prylar

Första gången jag någonsin har kallats "vidrigare än en Din Sko-reklam" :D
 
Sv: Onödiga prylar

917383.jpg

Det är väl äkta leopardskinn va? VAVAVAVA!!!!!
 
Sv: Onödiga prylar

Jag tittade pa Amazon.com och det finns flera olika varianter av Veggie Twisters. Den pa bilden har var inte dyr heller. Helt klart kul.:D
 
Sv: Onödiga prylar

HAHAHAHAHA!!!!! En sån där veggie-twister har jag och jag ÄLSKAR den :o:p

Jag tycker den är underbar. Jag gör både spagetti och papardelle utan en massa onödiga kolhydrader. Jag försöker hålla mig undan från pasta, och med denna kan jag göra det utan att det märks så mkt.

Morötter, kålrot och zucchini blir det oftast som åker igenom twistern. Enda nackdelen är att grönskaerna måste "måttanpassas" för att inte se konstiga ut när det är färdigtwistade ;)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: hamilton1
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 348
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 853
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 666
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp