Önskegrejj

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Akustik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 951
Sv: Önskegrejj

En hermes-sadel :love:

Eller

En snygg och STOR transport med matchande bil till :d

Parselar & parvagn till shettis :D Eller en trailer.

Akustik skrev:
Vi säger att du vinner på ett lotteri och du får vilken hästgrejj du vill, oberoende av pris. (bara en )
Asså av alla hästprylar i heeela världen :banana: .

Vad hade du valt ? :D

En UME A35 :love:

en sån här:

clas_220SEH.JPG

Känner en som har en sån, fast med dörrar bak, o fönster på "skötar"dörrarna.. Hur fin som helst!=) Hade nog med velat ha en sådan, fast mörkblå!

En jättesnygg dressyrsadel, svart läder med detaljer i london. :idea: Måttsydd efter min rumpa och hästens rygg, och med tillbehör såklart! (Ny bil bl.a. :D )

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: tanten
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 913
Senast: Strandad
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 537
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka