Bukefalos 28 år!

Ont i benen, hjälp!

Mim

Trådstartare
Igår på förmiddagen så känner jag att det börjar ömma i skenbenen när jag går och det blev bara värre så nu ikväll kan jag knappt gå riktigt.
( - Tänk akut fång):(.

Har fruktansvärt ont när jag går men det känns inget ont alls om jag sitter still.
Finns det ngn huskur på detta? Alla tips mottages tacksamt!

Har inte sprungit eller gått annat än det jag vanligtvis går varje dag.

(Ipren hjälper inte och det är det enda jag har hemma...:()
 
Sv: Ont i benen, hjälp!

Tack.

Det jag funderar på nu är om det nu är benhinneinflammation så verkar det orsakas av överbelastning eller överdrivet hårt träning, och jag har inte gjort vare sej det ena eller det andra. ;)

Och om jag inte vet vad jag fått det av hur ska jag då kunna bli av med det?:crazy:

Kom på en sak...kan man få det av nya skor??:crazy:
 
Sv: Ont i benen, hjälp!

Oh ja... min benhinnor tycker inte om något annat än mina arbetskängor. Går jag i vad som kan anses vara "fina skor" så kommer det onda direkt. Senast nu när jag var i Sthlm i veckan på möte dvs jag var tvungen att klä upp mig :meh:
 
Sv: Ont i benen, hjälp!

Kommer till 99% av nya skor ifall du har det...
Jag har till och ifrån ont i benhinnorna, oftast om jag gått långt på hårt underlag och i tunga skor, tex stallkängorna... Har BOT knäskydd som jag drar ner över smalbenen när jag ska sova, tycker dom hjälper bra. Sen specialgjorda sulor i de skor jag använder mest.
 
Sv: Ont i benen, hjälp!

Jaha, jag som hade hittat så fina "boots" känns toppen att gå i dom och därför har jag inte gett det en tanke till att dom kunde orsaka detta. :(
Blir till att köpa bra sulor och se om det funkar.;)
 
Sv: Ont i benen, hjälp!

Bytte jobb för ett par års sen och fick då köpa på mej "finare" skor då jag mest hade rejäla kängor.
Men det finns inget bättre att knata runt i, än dessa slitna, fula, gamla stallkängor. ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bet mig själv i kinden väldigt rejält för några dagar sen. Det är väldigt svullet och gör rejält ont. Har svårt sova pga smärtan, för så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 735
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 304
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 629
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp