Ont i magen

Lill76

Trådstartare
Igår fick jag fruktansvärt ont i magen efter jag ätit frukost. En skärande smärta under vänster revbensbåge. Hade så ont att jag inte kunde vara uppe. Låg till 2-tiden, kände mig bättre o gick upp o åt lite. Men då kom smärtan igen. På kvällen var jag bättre, men nu ligger jag här i sängen igen.
Har väldigt ont men inga andra symptom, ingen diarré eller illamående, känns bara som någon sticker en kniv i min magsäck... Vad är detta? Har haft " magkatarr" tidigare men känns inte alls som det nu...

Magkatarr kan visa sig på många olika sätt så jag skulle gissa att det är det iallafall. Antingen ringer du din vårdcentral direkt i morgonbitti eller så provar du att ta omeprazol i en vecka-10 dagar och ser om det ger effekt först.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 646
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 218
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra... 2
Svar
36
· Visningar
5 482
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka