Ont i smalben efter promenad

purity_666

Trådstartare
Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite mer på insidan underbenen? Det här är mer framsidan smalbenet. Den muskel som aktiveras när man böjer foten rakt neråt. Är det benhinnor eller nåt annat?

Jag undrar mest om det är vanlig träningsvärk i en muskel i så fall. Är det benhinnor kan det ju bli inflammation och man bör ta det lugnt. Såå.. benhinnor eller träningsvärk i annan muskel?

Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite mer på insidan underbenen? Det här är mer framsidan smalbenet. Den muskel som aktiveras när man böjer foten rakt neråt. Är det benhinnor eller nåt annat?

Jag undrar mest om det är vanlig träningsvärk i en muskel i så fall. Är det benhinnor kan det ju bli inflammation och man bör ta det lugnt. Såå.. benhinnor eller träningsvärk i annan muskel?

Har själv samma "problem" då jag varit ute och gått mycket på sistone (plus en del i nya skor), och var också lite orolig för benhinneinflammation - men bestämde mig för att det nog bara är träningsvärk :P

Liknande trådar

Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 762
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 331
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka