Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå till doktorn..![]()
hmmm... Kan det vara ischiasnerven? Känns det som att det ilar? Jag brukar få ont i den när jag t ex åker bil för länge, man vet inte hur man ska sitta för det bara ilar...![]()
Ilar o ibland som knivhugg...La mig på en bänk idag, kom inte upp, kändes som ja va förlamad i svanken. Tryckte mig upp me armen o då tog d lååång tid innan ja kom upp, gjortde nå för-ont
![]()
PM:a CillaW, eller hoppas att hon tittar förbi tråden... Jag har inte ens en gissning... *ler*. Cilla däremot har järnkoll på de flesta ortopediska problem...![]()
![]()
Man har ju en knöl innan "rumpan" börjar. Det kallar jag svanskota.
Typexempel på att man först ska vara överens om vad man pratar om innan man börjar diskutera vad det kan vara och vad man kan göra åt det
Det du beskriver är korsbenet.
Hej!
Kanske du borde göra en seriös undersökning av ditt ryggproblem. Jag har själv en ryggskada som jag tror heter spondulos eller någott liknande på svenska (spondular leithesis på engelska). Dvs. jag har en kota som är lös i nedre ryggen på grund av en spricka i det ben som stabiliserar kotan. Ett av de typiska symptomen jag hade var att om jag la mig på en hård bänk eller liknande så hade jag mycket svårt att komma upp igen. Ett annat symptom som är karakteristiskt för den här skadan är att man inte klarar att ligga platt på magen…