ont i vänster öra

Hum tjejer.. jag har ätit pencillin sen i Onsdagskväll, Kåvepenin är det jag fick utskrivet. Jag har varit bättre sen i torsdagskväll, hörseln kom tillbaka lite granna smärtan blev mindre och tjutet försvann nästan. Men i natt började jag få ont i halsen som sjutton, och även i örat och huvudet. Idag mår jag inge vidare, har lite mer lock för örat och värk, ont i halsen och välsigt ont i huvudet. Tog tempen och jag har 37,8 i morse, har 37 i normaltemp alltid i princip.

Betyder det att pencillinet inte biter? Har ju inte haft någon feber innan heller.

Du kanske har ett virus (också)? Det låter som det. Ring och försök få ut Rinexin. Jag vet att jag är tjatig om det men det gör allt så mycket trevligare när det gäller öronen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Den 24/12 vaknade jag och mådde inte alls bra. Hade haft en vecka med lite halsont och snor i näsan, som en vanlig förkylning. Sen...
Svar
16
· Visningar
1 246
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Nu har jag haft ont i halsen i 9 dagar och jag tror jag avlider lite. Hör mest troligt till förkylningen från helvetet som tillslut...
2
Svar
36
· Visningar
2 815
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Det här blir en tråd av spekulationer, men so be it. Jag måste få ta del av era erfarenheter och jag kommer att kontakta vården. Sedan...
2
Svar
20
· Visningar
1 956
Kropp & Själ Hej! Jag ska på chill-kryssning ikväll och har blivit någon form av sjuk sedan några dagar tillbaka. Någon som har tips på vad som kan...
Svar
5
· Visningar
1 679
Senast: Kiva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp