Bukefalos 28 år!

Oömtålig mobil

Uppdatering: Blev en nyare mobil med Lifeproof. Lite förvånad över att framsidan på Lifeproofen är så klent, trodde det skulle vara hårdplast! Känslan är att jag fixar en spricka i framglaset inom en vecka :nailbiting:

Edit: Ryckte av luckan till hörlurarna inom fem minuter, så vattentät är den inte!

Edit 2: Köpte två Lifeproof om den ena sönder :D
 
Har en Cat .Har haft den 4 år och den fungerar än fast jag tappat den från hytten på lastbilen flera gånger men har hört att många har haft problem med dom
 
Jag skulle säga samsung s8 med otterbox skydd utanpå. Samsung är vattentät och jag har med min im i duschen varje dag.
 
Uppdatering: Blev en nyare mobil med Lifeproof. Lite förvånad över att framsidan på Lifeproofen är så klent, trodde det skulle vara hårdplast! Känslan är att jag fixar en spricka i framglaset inom en vecka :nailbiting:

Edit: Ryckte av luckan till hörlurarna inom fem minuter, så vattentät är den inte!

Edit 2: Köpte två Lifeproof om den ena sönder :D

:rofl::rofl::rofl:
Finns det inte nåt skal som heter typ earthquake?

Jag håller med om att lifeproof inte håller föör länge, beroende på.

Mitt första höll i 3 månader, det andra i 5 månader och det tredje har jag än (6 månader plus).
Första var slitage, andra var laddarluckan och det jag har nu är än så länge helt. Tror dock inte på vattentäthet längre!

Men jag har tappat men telefon flertal ggr osv... telefonen är fortf inte en skråma på! Plasten på skalet är repigt nu men som sagt, inte fonen :D
 
Vi har Cat på jobbet och jag måste säga att det är rätt mycket problem med dom, slutar ladda, laddar ur på 4h utan användning, spräckta skärmar och rätt klumpiga.. Jag skulle aldrig välja att köpa en privat.
 
Samsung Xcover har råkat åka med i en 60-tvätt, funkade på samma sätt efter som innan
Otterbox har vi i hemmet på våra i-produkter
min mobil är naken och har hittills överlevt
 
:rofl::rofl::rofl:
Finns det inte nåt skal som heter typ earthquake?

Jag håller med om att lifeproof inte håller föör länge, beroende på.

Mitt första höll i 3 månader, det andra i 5 månader och det tredje har jag än (6 månader plus).
Första var slitage, andra var laddarluckan och det jag har nu är än så länge helt. Tror dock inte på vattentäthet längre!

Men jag har tappat men telefon flertal ggr osv... telefonen är fortf inte en skråma på! Plasten på skalet är repigt nu men som sagt, inte fonen :D
Tur jag köpte två!
Har du din telefon i extrem miljö eller är du lite fumlig och tappar den?
 
Tur jag köpte två!
Har du din telefon i extrem miljö eller är du lite fumlig och tappar den?

Första 3 månaderna jobbde jag på ranch och hade fonen i byxlinningen vid ridning vilket skavde skalet ordentligt 8h/dag.

Efter det när jag köpte nytt skal började jag ha fonen mer i en bröstficka på skjortan = mindre skav. Och nu senast jobbar jag inte där längre och använder telefonen mer vanligt/mindre = mindre slitage.

Jag tappar sällan min telefon men det händer nån gång i månaden kanske... jag är inte fumlig alls med den. Om jag är full använder jag den inte alls :p
 
Moto G5 har pojkvännen, kostar ca 1500kr.
Håller för tappningar, är minst lika snabb som min Xperia, 13 megapixel kamera.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Önskar hjälp av alla kloka hjärnor här, min har nämligen blivit överväldigad och lagt av Jag letar ny mobil till min tioåring och...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Ninnurur
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 506
Senast: IngelaH
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: MissFideli
·
Äldre Måste byta jobbmobil då min gamla inte tar emot några samtal längre utan jag får reda på vilka som ringt med sms .Jag tycker det är...
Svar
6
· Visningar
469
Senast: skerper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp