JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Örnsköldsviks Allehanda)
I första omgången slutade de tvåa, i denna andra omgång kom de tvåa och totalt är de placerade…tvåa.
Det går bra för Örnsköldsviksortens Ryttarklubbs lag i division III i hästhoppning.
http://allehanda.se/sport/2797.html
Moderator
Hästnyheter
Ridskoleekipagen från Falkenbergsortens Ryttarförening dominerar den halländska dressyrallsvenskan i division III. I de två första...
Hästnyheter
Bommarna flög till höger och vänster i den andra omgången av elitallsvenskan i laghoppning under fredagen.
Borlänges lag lyckades dock...
Hästnyheter
Insjöns Ridklubb bjöd på torsdagen på en riktigt härlig dressyr för både ponnyer och hästar. En heldag där första omgången av...
Hästnyheter
Under helgen arrangerades den första omgången av den nationella tävlingen Division 1 i hoppning för grupp 1 Östra på storhäst på Hamres...
Akvarietråden V
Övr. Djur Mitt luminatus-yngel :heart:
Har en hane och två honor i en annan kub nu med både mossa och hornsärv. Matar på rejält, har bra flöde...
Red_Chili
1 minut sedan
Svar: 1 411
Visningar: 42 387
Djur
Valp 2025
Övr. Hund 2 v kvar och tiden sniglar sig fram. Jag vet fortfarande inte vilken som blir min men är trygg i att uppfödaren väljer den bästa för mig...
Milosari
3 minuter sedan
Svar: 919
Visningar: 65 947
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag menade inte att just jaktlusten syns på BPH, utan mer allmänt att rasen verkar väldigt spretig rent mentalt, och att därmed även...
Malibu_Stacy
5 minuter sedan
Svar: 107
Visningar: 3 000
Hund