Operera bort cellförändringar..

Jag vill tacka alla som har peppat, stöttat och delat med er av era erfarenheter. Jag har läst allt flera gånger om, men har inte orkat svara då jag har gråtit varje gång jag har klickat in på denna tråd. Nu är det i alla fall gjort, i onsdags. Och inte förrän nu, 2,5 dygn senare, börjar jag må okej igen. Jag kan utan tvekan säga att detta är bland det värsta jag har varit med om.. Såå mycket som jag känner hade kunnat gå till på ett annat sätt för att upplevelsen skulle kännas mer okej. Men som sagt, stort TACK för alla era svar!
@Lenis @Amha @LadyCovergirl @Petruska @Monstermom @Tarnin @athena_arabians @pepp @hippofil @quarter4ever

Hoppas att det snart kommer kännas bättre!
Kan dessutom berätta att jag i veckan fick svar från min efterkontroll. Inga förändringar, så att ha allvarliga förändringar en gång betyder inte att det kommer inträffa gång på gång :up:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 190
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 338
Senast: monster1
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp