Operera bort löshud

enjoyable

Trådstartare
Efter en stor viktnedgång så har jag tankar och planer på att operera bort löshud på mage, lår och rumpa. Någon här som har erfarenheter av de och hur vet man vilken klinik man ska välja? :confused:
 
Inte där än men misstänker att när jag gått ner klart kommer hamna i samma fråga med. Fick tips om Art Clinic(?) tror jag de hette. Folk verkade väldigt nöjda. Har en bekant som kikar på det nu som sitter där du sitter. Får se vart hon tar vägen :p
 
Konsultera flera kliniker, kolla upp referenser och gå absolut inte emot en magkänsla som säger att det inte är riktigt bra.

Jag pratade med ett par kliniker för några år sedan när jag precis hade nått min målvikt och de rekommenderade att jag skulle avvakta något år innan operation, dels för att jag skulle hinna lära mig vara viktstabil men också för att huden fortsätter dra ihop sig i uppåt två år.

En lös plan jag har är att gå ner till målvikt igen när knodden är född, vara viktstabil i något år och sedan operera mig.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej jag undrar hur det gått för er som opererat bort ett häst öga .Min fick sitt bortopererat nu allt har gått bra,men dom sa idag att...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Toodiloo
·
Hästvård Finns det någon som har erfarenhet av ledinfektion med följande operation/artroskopi? Hur mår er häst och hur gick konvalecensen? Blev...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Sigma
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 043
Senast: kolblakkur
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
886
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp