Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tja, dels så bör word stödja ca femtioelva miljoner språk bara man har installerat det (ifall du inte har det installerat, prova att stoppa i cd:n, ifall du då inte har en crack), i annat fall kan du ladda hem en opensource-lösning som heter openoffice (finns att ladda hem på www.openoffice.org där man kan installera språk enkelt) helt gratis.
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Juridik & Ekonomi Många av oss som arbetar på socialtjänsten är vana vid de som tror att de kan manipulera eller prata omkull oss. De är antagligen vana...
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...