JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mat
Trådstartare
Trådstartare
yamyam
Startdatum
Startdatum
4 Jun 2019
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
433
Jag håller på att planera konferens för jobbet (20 personer) efter sommaren, och behöver tips på bra restauranger för middag.
Vi vill hålla oss i centrala Örebro. Budgeten är strax över 400 kr per person för förrätt, huvudrätt och dessert. Vegetariskt alternativ behöver finnas, men i övrigt finns inga preferenser.
Vilken restaurang skulle du rekommendera?
Puff!
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Dagbok
Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Samhälle
Ska prova hålla mig kort.
Jag och sambon hade presentkort på ett närliggande hotell så vi bestämde oss för att boka in det hotellet...
2
3
4
Kropp & Själ
Orkar inte vara anonym....
I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11
12
13
Svullet ben
Hästvård Ok tack, hade hon det sen föl/så länge du haft henne eller var det något som kom efter åren?
Thyra1
2 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 110
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Åkte av Katten igen ikväll. Hon är ju lite vild men hon brukar mest studsa runt och reser sig vilket jag sitter kvar i. Men ikväll så...
Fiorano
13 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 98 696
Grenar
Rida hästen i form + lat häst
Ridning Men bra gjort av dig att reflektera över det här. Om jag hade varit du så hade jag diskuterat det här med ridläraren. Beskriv hur du...
Halvstrumpan
16 minuter sedan