Bukefalos 28 år!

Originalbildens storlek

Tigertofflan

Trådstartare
Jag tycker det är jättefint att man blir upplyst om hur stor bilden kommer bli om man förstorar den, men nu ser jag bara "originalbildens storlek är %1%2".
 
Sv: Originalbildens storlek

Blir samma för mig. Stör mig lite på att bilderna är större nuförtiden, går långsammare att ladda sidorna.
 
Sv: Originalbildens storlek

Nu förstår jag inte. Jag "fixade" detta genom att ta bort texten om storleken för ett antal dagar sedan. Återkom gärna med en länk till en sida där du ser detta.

Nej, sidorna går inte långsammare för att bilderna nu är större. Eftersom det alltid varit originalbilden, som är ännu större som måste laddas ner.

Det som över tid påverkar är nog det att folk får kameror med högre och högre upplösning och att många inte tänker på detta när de laddar upp bilder som de sedan länkar till.
 
Sv: Originalbildens storlek

Ja, de förminskade bilderna är större då de ändå får plats på de flesta skärmar, eftersom de ändå inte tar längre tid att ladda ansåg jag detta vara en vettig ändring.
 
Sv: Originalbildens storlek

Tack info om att problemet kvarstod i internet explorer.
Det var en annan textsträng för den, nu har jag fixat till även den. Nu bör det se rätt ut för alla, hoppas jag :)
 
Sv: Originalbildens storlek

Men... Varför togs bildmåtten bort? Det var ju jättesmidigt att kunna se att bilden inte blir gigantisk innan man klickar upp den. Jag klarar mig visserligen fint utan, det är ju inte värre än att klicka ner bilden igen, men samtidigt var det en schysst bekvämlighetsfunktion. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: VincentM
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
421
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 483
Senast: tanten
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp