Orkar hon?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Caramell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 737
C

Caramell

Jag har precis börjat att hoppa och det går jättebra! Har varit ute på min första Pay and Ride superbra gick det. Men nu så är det tävlingar rätt så tajt i sommar. det är alltså Pay and Jump!
15/7
19/7
29/7
8/8
12/8
18/8 dressyr
velar ifall jag ska ta alla...:confused: vill ju det eftersom det är på hemmaplan o så.
Min häst är i bra kondition och har varit igång länge o så.

Sv: Orkar hon?

Beror ju på lite hur högt du hoppar och hur många klasser, annars är det väldigt bra träning med P and J.
Jag tror inte det är någon fara bara träningen anpassas.
Vart ordnas detta, vill oxå hoppa P and J.

Sv: Orkar hon?

Ja orkar hästen ska det väl inte vara några problem, speciellt inte om det är på hemmaplan :D

Ellen

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 452
Senast: zarmino
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
524
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 884
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka