Bukefalos 28 år!

Orolig för min hund

Nä de har ingen aning tyvärr.

Min spets (som förbrukat många liv nu) hade en liknande episod för ett par år sedan. Hängig någon dag, men med och åt och drack. Tempade när han inte blev bättre, visade 40,3 grader och han hade ont på sidan av buken. Åkte in akut och han vart inlagd ett par dagar med mkt högt crp och feber utan att de fann någon förklaring.

Piggade på sig på smärtstillande, antibiotika och vätska och fick komma hem och har inte haft några liknande problem sedan dess. Det enda de fann var en viss förtätning av bukhinnan alt bukspottkörteln (gick inte att se vilket). Troligen hade han fått en smäll på magen med en liten bukhinneinflammation som följd men då han repade sig gick man såklart inte in och kollade.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 776
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp