Sv: Os 2008

Funderade nyss över samma sak. Vad är det som händer egentligen? :O Inte visste jag att Japanerna var så vassa..

jaa, det hade ju kunnat gått bättre...

ang. lotta, jag tyckte det stod att hon bara hade ett tidsfel först. Blev lite förvånad för tyckte hon rev men så var det ju också :D

KL

Har ni sett att startnummer 65 är en avkomma till Alligator Fontaine som numera står i Sverige?

Om jag ska vara ärlig vet jag inte ett dugg om hans avkommor och inte heller särskilt mycket om hans egna prestationer.

Men jag har klappat honom;)

Det är Jalisca Solier som även vunnit en/några världscup deltävlinga med Steve Guerdat. Hon är fin hon Jalisca.

Det är Helena nu om jag minns rätt!

EDIT: Nej, nästa är Helena! :D Håll tummarna!

Sa hon inte "braaaaa" till Blomman i trekombinationen?

Synd på rivningarna:(

Jag tyckte också hon sa braaaa. Gulligt av henne :D

Dom där jäkla röda plankorna, det var väl dom Peter hade ner också?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
524
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
16 687
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka