Den som är närmast mitten får poäng, hur många poäng beror på hur många stenar man har som är närmare mitten än andra lagets närmsta sten. Det laget som senast tog poäng har inte sista sten.

Så när man har sista sten vill man alltid ta minst två poäng, annars är det bättre att båda tar 0 så man inte blir av med sista stenen. Kan man stjäla poäng när andra laget har sista sten är det alltid bra!
Tack! Nu känns det som om jag förstår lite mer :D

Så här är ovant att se Niklas! Dom ska väl göra sin bästa match nu inte sämsta! Jag tror att dom får nöja sig med silver, usa är så mycket mer avslappnade.

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 803
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 369
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
825
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 813
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka