Vilken gren får män inte tävla i?Det finns minst en gren där män inte får tävla. Men ja, jag håller med dig!
Och så sjukt att Sverige inte gav ( ger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken gren får män inte tävla i?Det finns minst en gren där män inte får tävla. Men ja, jag håller med dig!
Vilken gren får män inte tävla i?
Och så sjukt att Sverige inte gav ( ger?) stöd till kvinnliga backhoppare trots bra resultat utan bara till manliga så den enda BRA backhopparen vi hade började hoppa för Norge
Aa ja konstsimmet på sommar OS!!! Mer konstsim åt männen!!Visserligen är den på sommar OS: Konstsim är bara för kvinnor
Hon körde ju jättebra under TdS också, visst hade hon en bra dag men tycker inte det är förvånande att hon var med så långt fram.Det är verkligen synd om henne. Hon verkade ha överträffat sig själv formmässigt idag och så kör hon fel.
Ja, jag såg det. Tråkigt i vilket fallVilken jäkla insats av Stina Nilsson!
@bollen__ Stadlober åkte bara fel en gång, egentligen. Andra gången åkte hon rätt men trodde hon åkte fel... Vidrigt sätt att förlora en OS-medalj på![]()
Vilka är det? Eller det kanske jag iofs kan googla fram..Men vad sjukt att det finns grenar i OS där kvinnor inte får tävla!!!
Jaha, då fattar jag! Såg att de gled på en och tog fart med den andra men fattade inte att det var olika.Men har de inte olika skor? Jag tyckte att jag läste det när jag googlade om curling igåren sko för att glida bra och en sko för fäste. Förstod jag det som..men det kanske var hittepå!
Hon körde ju jättebra under TdS också, visst hade hon en bra dag men tycker inte det är förvånande att hon var med så långt fram.
Var skrev jag att det var förvånande?
Ingenstans? Jag skrev att jag inte tycker det var förvånande, jag tycker dock inte heller att hon hade "överträffat sig själv" formmässigt.
Men hjälp, trodde det här var en ganska lättsam tråd och inte särskilt viktigt med vilket inlägg man svarar på. Du tyckte hon hade överträffat sig själv med formen, jag la till att jag inte tycker det för hon åkte ju jättebra under TdS också.Jaha, men varför svarade du på mitt inlägg då? Vad ville du säga?
Men hjälp, trodde det här var en ganska lättsam tråd och inte särskilt viktigt med vilket inlägg man svarar på. Du tyckte hon hade överträffat sig själv med formen, jag la till att jag inte tycker det för hon åkte ju jättebra under TdS också.
Haha, jag förstår. Krya på dig!Förlåt, jag har fått influensa och är lite stingslig!![]()
Ja, men efteråt, när jag vill sova, så vill hon ju fortsätta springa omkring.Hon kanske till se matchen med.
Men vad sjukt att det finns grenar i OS där kvinnor inte får tävla!!!
Nordisk kombination va? Men tror det kommer ändras fr.o.m nästa OS.Va, vilken gren är det?
Som ovanstående sa får män inte tävla i konstsim, ej heller i rytmisk gymnastik.