Hedinn Moderator 21 Feb 2018 #721 Kanske kan vara läge att låta Axelsson spela lite mer, nu... Orkar inte vara såhär nervös varje match
Kanske kan vara läge att låta Axelsson spela lite mer, nu... Orkar inte vara såhär nervös varje match
MJLee 21 Feb 2018 #726 Jag har stängt av tv igen!!!! Var är katten? Jag behöver gosa! Nu åker tv på igen! Det här går inte
MJLee 21 Feb 2018 #728 Malin_L skrev: Man får äta choklad mot nervositet va? Klicka för att se mer... JA
H hallonsaft 21 Feb 2018 #733 MJLee skrev: FUCK FUCK FUCK Nu bojkottar jag OS Klicka för att se mer...
clusia 21 Feb 2018 #734 Fy faaaan vad tråkigt. Jag trodde verkligen på Sverige. Har inte ens varit nervös utan varit heeelt säker på att Sverige skulle ta det här.
Fy faaaan vad tråkigt. Jag trodde verkligen på Sverige. Har inte ens varit nervös utan varit heeelt säker på att Sverige skulle ta det här.
H hallonsaft 21 Feb 2018 #736 Min reaktion efter förlusten var att vattna blommorna känns vettigare än att vråla rakt ut (även om jag gärna hade gjort det egentligen )
Min reaktion efter förlusten var att vattna blommorna känns vettigare än att vråla rakt ut (även om jag gärna hade gjort det egentligen )
Jeffery 21 Feb 2018 #739 Det är tur att curling finns som lagsport. Hockeyherrarna placerade sig ungefär vid hockeydamerna.
vallhund 21 Feb 2018 #740 Intressant läsning med knorr https://www.aftonbladet.se/a/Mg6xrB/hundar-inte-enda-offren-i-sydkorea