OS i Paris

Jeps

Trådstartare
Jag har fått möjlighet att köpa biljetter till OS genom biljettlotteriet. Någon mer som har fått möjlighet och tänker köpa biljetter? Vad tänker ni se och hur löser ni boendet? Via Booking fick jag upp ett palats för 325k. Tycker det är liite i överkant. :cool:
Vet inte om man ska köpa biljetter och hoppas att det går att ordna boende utan att sälja hästen, och då tro att de går att sälja om det inte går att lösa eller försöka hitta boende och hoppas på att det går att köpa biljetter senare.
 
Jag har också fått en timeslot och det verkar alla jag känner också fått😅. Har dock bestämt mig för att se på tv som vanligt.
 
Jag har också fått en timeslot och det verkar alla jag känner också fått😅. Har dock bestämt mig för att se på tv som vanligt.
Hade en bekant som redan haft sin slot och det fanns inga biljetter till hoppningen.

Lutar nog också åt att se på TV - tycker att runt 10000/natt är för saftigt. Det är inte värt 50-60 k för att vara på plats.
 
Nu funkar inte länken fast min timeslot har börjat heller så jag kan inte ens gå in och kolla om det finns biljetter.
 
Och nu kom jag in och kan köpa biljetter till ridsporten. HJÄLP! Hur gör man? :nailbiting:
 
Jag fick timeslot även till paketköpet, men det fanns inga ridsportbiljetter då med (utöver fälttävlans terrängen). Min och min tänkta reskompis analys var att finalerna inte ens gick att köpa den vägen utan bara via vip-paket :/ Så nej, inget OS för vår del heller...
 
Jag fick timeslot även till paketköpet, men det fanns inga ridsportbiljetter då med (utöver fälttävlans terrängen). Min och min tänkta reskompis analys var att finalerna inte ens gick att köpa den vägen utan bara via vip-paket :/ Så nej, inget OS för vår del heller...
Samma här.
 
Jag är medveten om att detta är en relativt gammal tråd men…

För några veckor sedan släpptes det fler biljetter till OS. Jag lyckades komma över två finalbiljetten till hoppningens individuella final. Tanken är att gå med mamma som alltid funnits där och stöttar under åren jag hade en egen satsning, och som precis som jag älskar hoppningens spänning.

Är det fler härifrån som planerar att gå någon av dagarna?
 
Jag är medveten om att detta är en relativt gammal tråd men…

För några veckor sedan släpptes det fler biljetter till OS. Jag lyckades komma över två finalbiljetten till hoppningens individuella final. Tanken är att gå med mamma som alltid funnits där och stöttar under åren jag hade en egen satsning, och som precis som jag älskar hoppningens spänning.

Är det fler härifrån som planerar att gå någon av dagarna?

Åh kul grattis till biljetter! Missade släppet demn29 november men hoppas det kommer något mer tillfälle. Tappade bort det då jag varit rejält dålig tyvärr. Men vilken upplevelse för er! 🙂
 
Hur har ni löst det med boende?
Vi bokade hotell. Stannar tre nätter så det blev överkomligt prismässigt. Hade dock tur för det fanns nästan ingenting ledigt i Versailles (där mycket av ridsporten kommer avgöras, bland annat hoppningen), men vi hittade till slut ett hotell i centrala delarna av staden som inte kostade en hel förmögenhet.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 692
Senast: WBanna
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Crossline
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp