Bukefalos 28 år!

OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Sv: OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Sammandrag från Göteborg kl 19:00 på en söndag. Du är det ju ponnyakuten! Hur kan dom kollidera med 2 häst-program när det sänds så lite hästsport på TV ...?
 
Sv: OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Det kan ju vara så att de tar bort ponnyakuten just den söndagen (om de tänker så långt alltså).
 
Sv: OS sänker Göteborg Horse Show i TV

Dressyr i sammandrag. jag blir galen. fattar de inte att ett sammandrag är meningslöst? jag vill se hela ritter. inget sönderhackat. Det är så typiskt att ridsporten ska flyttas på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En storsilad avtackning, kaninhoppning och en historisk Grand Prix-segrare. Det är bara en del av det som hände under årets Falsterbo...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 042
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 859
Senast: starcraft
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp