OS Tokyo 2020 / 2021

Jag blir helt nervös över icke existerande coronaavstånd i både friidrotten och simningen :nailbiting:. Visst, de testas men smitta förekommer ju och har nån otur blir den smittad av nån som ännu inte hunnit testa positivt?
 
Ställde klockan för att se terrängen inatt. Men när klockan ringde bestämde jag att jag nog ändå inte behöver se det live :angel: kollade lite nu imorse, känns som det var rätt beslut ändå. Tråkigt att svenska laget är ute!
 
Är det någ8n som vet varför vissa atleter (friidrott) typ en armlängd tyg inte attached till resten? På typ en arm. Och eller ett ben. Är det "årets mode"?
 
Fattar inte riktigt höjdhoppsgulden? På radio sa dom klart och tydligt att man inte kan dela på guldet utan det måste hoppas om men nu så ska dom dela på guldet ändå?
 
Fattar inte riktigt höjdhoppsgulden? På radio sa dom klart och tydligt att man inte kan dela på guldet utan det måste hoppas om men nu så ska dom dela på guldet ändå?
Om bägge låter bli att hoppa kan det delas. De frågade funktionärerna om det gick.
Tycker det var härligt att de fick dela på det.
 
Är det någ8n som vet varför vissa atleter (friidrott) typ en armlängd tyg inte attached till resten? På typ en arm. Och eller ett ben. Är det "årets mode"?
Det är kanske compression sleeves? Typ som stödstrumpor man har när man flyger. Man ser ju på en del atleter att det är ett annat sorts tyg än själva kläderna.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
420
Senast: escodobe
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
801
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 629
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 040
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp