OS-tråden fälttävlan

Man hade ju velat sett Lindas ritt med tanke på de nästan 72 straffen hon drog på sig från dressyren. Genomgående dåliga poäng, så man undrar ju om hästen var totalt knäpp (som den kan vara ibland) eller om dom bara totalsågade hela hästen (som oxå kan hända i just Frankrike).
Är också nyfiken på vad som hände.
 
Man hade ju velat sett Lindas ritt med tanke på de nästan 72 straffen hon drog på sig från dressyren. Genomgående dåliga poäng, så man undrar ju om hästen var totalt knäpp (som den kan vara ibland) eller om dom bara totalsågade hela hästen (som oxå kan hända i just Frankrike).
Ja herregud!!!
 
Inte så himla rutinerad kanske? Ang OS så känns det som vi som vanligt kommer ha otur med skadade hästar, fråga mig inte varför för jag har ingen grund för det jag nu känner.

Kaminskij också skadad nu... Var kanske inte toppkandidat efter senaste resultaten (som kanske berott på skadan iof), men ändå :(
 
Linda startar inte någon av hästarna i terrängen. Är hon borta från OS då eller var hon klar med (formella) kval?
 
Christoffers stigbygel eller nått gick tydligen sönder vid hinder nr 12.. Fy satan för att rida utan :eek:
 
Verkar ha gått bra i terrängen för många! Linda får hoppa in på min lista. Hedwig verkar ju "hålla" i flertal tävlingar så jag hoppas hon kvalar nu!
Så Johan, Sara (upp med hovarna Bigsy!), Linda, ev Hedwig..... måste ha 1 eller 2 till om Hedwig inte kvalar.
Men det trista är att jag tror inte vi har en chans överhuvudtaget till topplaceringar i OS.
 
Verkar ha gått bra i terrängen för många! Linda får hoppa in på min lista. Hedwig verkar ju "hålla" i flertal tävlingar så jag hoppas hon kvalar nu!
Så Johan, Sara (upp med hovarna Bigsy!), Linda, ev Hedwig..... måste ha 1 eller 2 till om Hedwig inte kvalar.
Men det trista är att jag tror inte vi har en chans överhuvudtaget till topplaceringar i OS.

Nä inte med ditt lag ;)
 
Ojdå. Christoffer 21 fel, Nicke 3 ner

Fast det måste ju vara efterspel från igår. Den brukar ju inte riva så. Måste ju givetvis straffa sig på något sätt att rida omkring med en fot i stiglädret, tror det blir snedbelastning och att hästen blir trött i muskulaturen på ett ojämnt sett.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp