OS-tråden

Nån som kollar? Vet inte om det är jag som inte lyckats hitta rätt i viaplaysändningen eller om det är andra klipp just nu?

Jag tror tyvärr det. :nailbiting:

:laugh: Sverige måste ju tillhöra de länder som många andra länder sitter och skrattar åt och undrar hur gräsliga kläder de ska ha denna gång. Efter Sochi borde ju inte H&M fått göra kläderna fler gånger, men det kanske redan var klart då att de skulle göra till Rio också?

:laugh: Sverige måste ju tillhöra de länder som många andra länder sitter och skrattar åt och undrar hur gräsliga kläder de ska ha denna gång. Efter Sochi borde ju inte H&M fått göra kläderna fler gånger, men det kanske redan var klart då att de skulle göra till Rio också?
Jag hade förträngt Sochi. :rofl: Men de var ändå bättre än dessa gula sopsäckar. :wtf:
Det har säkert varit klart väldigt länge..

Jag hade förträngt Sochi. :rofl: Men de var ändå bättre än dessa gula sopsäckar. :wtf:
Det har säkert varit klart väldigt länge..

Jag har tyvärr de gräsligt sittande överdragsbyxorna i tydligt minne, från målfållan efter damernas stafettguld. Och kläderna från medaljceremonin, Norges såg sportiga och välsittande ut och Sveriges... tja vet inte vad jag ska säga :wtf:.

Jag förstår inte hur någon kan tycka gul sopsäck är en bra idé :rofl:

Om svenskarna kommer i gula sopsäckar så är dom i alla fall färgglada!
Och det är inte alla andra som är jättesnygga heller... :cautious:

Undrar varför kommentatorerna känner så med Frankrike så det måste kommenteras men inte med de andra drabbade länder som gått in :banghead:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 559
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 524
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 830
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka